Witaj
POLITYKA PRYWATNOŚCI
Polityka
Prywatności
Niniejsza Polityka Prywatności stanowi
integralną część Regulaminu Sklepu Internetowego oraz określa zasady
przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych.
Administrator oświadcza, że przestrzega
zasad ochrony danych osobowych osób korzystających ze strony internetowej oraz
wszelkich uregulowań prawnych, zgodnie z zasadami określonymi w treści
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO") i ustawą o świadczeniu
usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 Nr 144, poz. 1204
ze zm.).
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych Klientów
jest firma Coffee Time Robert Solis z siedzibą w Lublinie przy ul. Przemysłowa 7/2, 20-106 lublin, posługująca się numerem identyfikacji podatkowej NIP 9462466861
oraz numerem statystycznym REGON 61571175, wpisana do Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej,
reprezentowana przez Roberta Solisa.
Dane kontaktowe Administratora
Z administratorem można kontaktować się pod nr tel. 536 520 887, e-mail:biuro@takawa.pl lub pisemnie kierując korespondencję pod adres siedziby firmy: ul. przemysłowa 7/2, 20-106 Lublin
Jakie dane zbieramy
Zakres przetwarzanych danych osobowych
określa zakres uzupełnionych przez Klienta, a następnie przekazanych Coffee
Time za pomocą odpowiedniego formularza, danych. Wymagamy tylko tych danych,
które są niezbędne do poprawnego działania serwisu i świadczenia usług.
Przetwarzanie danych osobowych Klienta może dotyczyć jego:
·
adresu poczty elektronicznej e-mail,
·
imienia i nazwiska,
·
numeru telefonu,
·
adresu zamieszkania i dostawy,
·
numeru identyfikacji podatkowej NIP,
·
adresu IP komputera.
Sklep internetowy może przetwarzać dane
zwyczajowo zbierane przez administratorów systemów internetowych w ramach tzw. logów.
Zapisane informacje mogą obejmować m.in. adres IP komputera, z którego nadeszło
zapytanie, rodzaj platformy i przeglądarki internetowej, dostawcę Internetu,
datę i czas rejestracji w Sklepie i nadejścia zapytania, liczbę wysłanych przez
serwer bajtów, adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez Klienta, jeżeli
Klient wszedł przez linka, czy informacje o błędach, jakie nastąpiły przy
realizacji transakcji http. Pliki z logami mogą być analizowane w celu
sporządzenia statystyk ruchu w Sklepie i występujących błędów. Dane te nie będą
łączone z przekazanymi przez Klienta danymi osobowymi.
W jakim celu przetwarzamy dane
Dane osobowe Klientów będą przetwarzane
przez Coffee Time w celu:
·
realizacji przepisów prawa,
·
utworzenia Konta,
·
realizacji Zamówienia,
·
wystawienia faktury VAT,
·
świadczenia usług drogą elektroniczną,
·
rozpatrywania składanych reklamacji oraz
innych czynności wskazanych w Regulaminie,
·
subskrypcji bezpłatnych newsletterów, o
ile Klient wyrazi świadomą zgodę na tego rodzaju marketing,
·
wyrażenia opinii przez Klienta o zawartej
Umowie Sprzedaży,
·
analitycznym (pliki cookies), za
dobrowolną zgodą.
Podanie jakichkolwiek danych osobowych ma
charakter dobrowolny, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych
może uniemożliwić wykonywanie usług i realizację Zamówień.
Podstawa prawna przetwarzania danych
Podstawą prawną przetwarzania danych
osobowych przez Coffee Time jest:
·
dobrowolnie wyrażona zgoda Klienta, który
podając swoje dane osobowe dokonuje akceptacji niniejszej Polityki Prywatności,
(art. 6 ust. 1 lit. a) RODO,
·
ustawowe upoważnienie do przetwarzania
danych niezbędnych w celu działania zgodnego z prawem oraz w zakresie
niezbędnym do realizacji umowy z osobą, której dane dotyczą lub podjęcia
działań przed zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą, np.
podczas nadawania przesyłki, (art. 6 ust. 1 lit b) RODO,
·
sytuacja, gdy przetwarzanie jest niezbędne
do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Coffee Time, np. przechowywanie
dla celów podatkowych, (art. 6 ust. 1 lit c) RODO,
·
prawnie uzasadniony interes Administratora
danych osobowych poprzez prowadzenie marketingu bezpośredniego własnych
produktów lub usług, pomiarów statystycznych oraz analizie ruchu w Sklepie
Internetowym celem poprawy funkcjonowania Sklepu Internetowego i zwiększenia
sprzedaży Produktów, a także badaniu satysfakcji Klientów (art. 6 ust. 1 lit f)
RODO.
Przekazane dane osobowe będą przechowywane
przez czas obowiązywania zawartej umowy oraz po jej zakończeniu w celu
wywiązania się między innymi z rozliczeń podatkowych i rachunkowych,
dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, a także w celach
statystycznych i archiwizacyjnych, jednak nie dłużej niż 5 lat. Dane osobowe
pozyskane na skutek wyrażenia zgody na otrzymywanie informacji handlowej przechowywane
będą przez okres 10 lat. Po tym okresie będą usuwane.
Komu przekazujemy dane
Dane osobowe Klientów mogą być powierzane
do przetwarzania jedynie w celu realizacji Umów Sprzedaży i Umów o świadczenie
usług drogą elektroniczną przez Coffee Time oraz w celu prawidłowego
funkcjonowania Sklepu Internetowego:
§
dostawcy oprogramowania, firmie
hostingowej, umożliwiając Administratorowi prowadzenie działalności
gospodarczej w tym Sklepu Internetowego i świadczonych za jego pośrednictwem
Usług Elektronicznych, w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu
przetwarzania danych,
§
podmiotom obsługującym płatności
elektroniczne oraz podmiotom kredytującym w zakresie niezbędnym do obsługi
płatności realizowanej przez Klienta,
§
firmom kurierskim w zakresie niezbędnym do
zrealizowania dostawy na adres Klienta,
§
serwisowi ankiet opiniujących w zakresie
niezbędnym do wyrażenia przez Klienta opinii,
§
firmie świadczącej usługi księgowe,
windykacyjne w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania
danych,
§
podmiotom ułatwiającym usługi
marketingowe, w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania
danych.
Dane osobowe Klientów będą przetwarzane
przez Podmioty Przetwarzające na podstawie Umów Powierzenia i wyłączenie za
zgodą Administratora.
Nasi usługodawcy, w tym firma świadcząca
usługi hostingowe, czy firma świadcząca usługi newsletter mają siedzibę na
terenie krajów należących do Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru
Gospodarczego.
Dane osobowe zgromadzone przez Coffee Time
mogą być także udostępnione podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy
obowiązujących przepisów prawa, w tym organom wymiaru sprawiedliwości.
Udostępnienie danych osobowych podmiotom
nieuprawnionym według niniejszej Polityki, może nastąpić wyłącznie za wcześniej
wyrażoną zgodą Klienta, którego dane dotyczą.
Dane osobowe Klientów nie będą
przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim
Obszarem Gospodarczym.
Prawa Klienta
Klientowi przysługuje prawo do kontroli
przetwarzania danych, które jego dotyczą, w szczególności prawo do:
§
dostępu do swoich danych osobowych,
dokonywania uzupełnienia oraz edycji danych poprzez zgłoszenie takiego żądania
administratorowi telefonicznie pod nr: 536520887, e-mailowo: biuro@takawa.pl
§
żądania ograniczenia ich przetwarzania lub
ich usunięcia, jeżeli są one nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z
naruszeniem ustawy, albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały
zebrane,
§
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
danych osobowych, w tym profilowania,
§
żądania przenoszenia danych, aby dane
osobowe Klienta zostały przesłane przez administratora bezpośrednio innemu
administratorowi, o ile jest to technicznie możliwe,
§
wniesienia skargi do organu nadzorczego w
przypadku podejrzenia, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących
narusza GDPR (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Klientowi przysługuje prawo do cofnięcia
zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem jeżeli przetwarzanie
odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie danych zwykłych.
Profilowanie w Sklepie Internetowym
Zgodnie z rozporządzeniem RODO
Administrator ma obowiązek informowania o zautomatyzowanym podejmowaniu
decyzji, w tym o profilowaniu (art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia RODO), oraz o
zasadach ich podejmowania, a także o znaczeniu i przewidywanych konsekwencjach
takiego przetwarzania dla osoby, której dane dotyczą.
Administrator może korzystać w Sklepie
Internetowym z profilowania do celów marketingu bezpośredniego, ale decyzje
podejmowane na jego podstawie przez Administratora nie dotyczą zawarcia lub
odmowy zawarcia Umowy Sprzedaży, czy też możliwości korzystania z Usług
Elektronicznych w Sklepie Internetowym. Efektem korzystania z profilowania w
Sklepie Internetowym może być np. przyznanie danej osobie rabatu poprzez
przesłanie jej kodu rabatowego, przypomnienie o niedokończonych zakupach,
przesłanie propozycji Produktu, który może odpowiadać zainteresowaniom lub
preferencjom danej osoby lub też zaproponowanie lepszych warunków w porównaniu
do standardowej oferty Sklepu Internetowego. Mimo profilowania to Klient
podejmuje swobodnie decyzję, czy będzie chciał skorzystać z otrzymanego w ten
sposób rabatu, czy też lepszych warunków i dokonać zakupu w Sklepie
Internetowym.
Profilowanie w Sklepie Internetowym polega
na automatycznej analizie lub prognozie zachowania Klienta na stronie Sklepu
Internetowego np. poprzez dodanie konkretnego Produktu do koszyka, przeglądanie
strony konkretnego Produktu w Sklepie Internetowym, czy też poprzez analizę
dotychczasowej historii dokonanych zakupów w Sklepie Internetowym. Warunkiem
takiego profilowania jest posiadanie przez Administratora danych osobowych
danej osoby, aby móc przesłać jej np. kod rabatowy.
Zasady bezpieczeństwa
Coffee Time dokłada wszelkich starań, aby
zabezpieczyć dane Klientów i ochronić je przed działaniami osób trzecich.
Stosujemy wszelkie niezbędne środki techniczne i zabezpieczenia serwerów
zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych poprzez wewnętrzne
procedury z zakresu przetwarzania i polityki bezpieczeństwa danych osobowych
oraz stosowane certyfikaty SSL (Secure Socket Layer).
Rejestracja i logowanie do konta odbywa
się w bezpiecznym połączeniu https, gdzie komunikacja pomiędzy urządzeniem
Klienta a serwerami, szyfrowana jest przy pomocy protokołu SSL.
Jednocześnie pragniemy podkreślić, iż
podejmowane przez nas działania mogą okazać się niewystarczające, w przypadku
jeżeli Klient sam nie zachowa zasad bezpieczeństwa. Prosimy o każdorazowe
wylogowanie się z naszej witryny oraz zachowanie w szczególnej poufności
swojego loginu i hasła i nie udostępnianie ich osobom trzecim.
W ramach naszej witryny mogą pojawiać się
gościnnie linki do innych stron internetowych. Takie strony działają
niezależnie od naszej witryny i nie są w żaden sposób nadzorowane przez Coffee
Time. Mogą one posiadać własne polityki prywatności. Coffee Time nie ponosi
odpowiedzialności za zasady postępowania z danymi w ramach innych stron.
Wykorzystanie ciasteczek
("cookies")
Nasza strona internetowa wykorzystuje
ciasteczka, które służą identyfikacji przeglądarki Klienta podczas korzystania
z naszej strony, w celu wyświetlenia odpowiedniej strony. Ciasteczka nie
zawierają żadnych danych osobowych.
→ Więcej o
Polityce plików
Cookies.
Zmiany Polityki Prywatności
Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej
Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki Prywatności na tej
stronie.
W razie dodatkowych pytań dotyczących
ochrony prywatności, prosimy o kontakt z Administratorem poprzez e-mail biuro@takawa.pl
lub telefon 536520887